Díjat kaptam!

Nagyon szépen köszönöm a díjat! ^^ 


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
- Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
- Írj 12 dolgoyt annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! (nem írhatod azt, amit ő már leírt!)
- 12 dolog a saját blogodról!
- Válaszolj a 12 kérdésre!
- Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen!
- Cseréljetek linket egymással!
- Legalább 12 embernek küld tovább!
- Ha beszállsz ebbe a projektbe, akkor a kis kép linkje mindig vezessen arra a blogra, amelyikre az én képem vezet! (Én nem tudtam a képre tenni a linket, ezért az alatt van!)

Akinek küldöm: 
12 dolog a küldő blogjáról: 

Mit gondolsz Derekről? 
- Derek egy okos, művelt fiú, aki az apja elvárásainak szeretne megfelelni. 
Kedvesnek tartom a maga módján :)

Szerinted ki az a rejtélyes szempár? 
- Gondolom, valaki aki segíteni fogja őt az útján.

Apuka elmélete ésszerű?
- Hát szerintem inkább durva, elég elborult gondolkodás módú.

Jó hogy ennyi leírás van?
- Igen, szeretem a hosszú leírásokat, sokkal jobban el tudom képzelni a történetet.

Melyik a kedvenc jeleneted?
- Kedvenc nincs, az egészet jónak tartom, de mégis ha meg kéne neveznek egyet, akkor azok amikor Matt is ott van, valami megmagyarázhatatlan módon szeretem. :)

Matt bandájáról mit gondolsz?
- Szemétnek gondolom őket és talpnyalónak.

Kicsit sok Derek szenvedése vagy pont elég?
- Pont elég.

Mit gondolsz, Derek valójában halálisten lesz, annak ellenére, hogy ennyire ellenzi a dolgot?
- Szerintem nem lesz az.

 Hogy tetszik a Trailer?
- Nagyon tetszik, főleg a zene alatta :)

Ki a kedvenc szereplőd?
- Matt *-*

Kedvenc mondatod? 
- Olyan nincs, nem figyelek ilyen apróságokra :D


12 kérdés:
Mit gondolsz Arianáról?
Eddig a kedvenc szereplőd?
Ha írnék egy extra fejezetet az kiről szóljon, és E/3-ba írjam azt?
Mi a véleményed a fogalmazásomról?
Vajon ki lesz az a személy, aki megbuktatja a mi kis hercegnőnket?
Hogy tetszik a blog címe?
Aron valaha bátrabb lesz?
Hogy tetszik a desing?
Vajon, hogy alakul Ariana kapcsolata a szüleivel?
Sajnálom :) nincs több kérdésem 







Megjegyzések

  1. Szia! Köszönjük a díjat, én személy szerint nagyon szeretem a történetedet.
    Liliána from Berla Design

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések